Verzendinformatie
Je betaalt binnen Nederland (orders vanaf 01-10-2022) €5,95 voor de pakketverzending. Vanaf een orderbedrag van €100,- is verzending gratis. Indien je delen van de order retour stuurt en het totale orderbedrag komt hiermee onder €100,-, dan zullen wij de gemaakte verzendkosten verrekenen met de door jou geretourneerde producten. Voor verzendingen naar België zijn de verzendkosten €7,95.
Onze vaste verzenddagen zijn op woensdag en vrijdag. Mocht het erg druk zijn verzend ik ook op zaterdag. Mocht je iets met spoed nodig hebben, stuur dan even een appje dan laat ik weten of dit mogelijk is. Wil jij thuis zijn om het pakket te ontvangen en komt onze verzend dag niet uit, verander de levering dan bij Post.nl.
Mocht een artikel onverhoopt niet meer leverbaar zijn, dan ontvang je hierover bericht. Je hebt in dat geval het recht om de bestelling te annuleren en het betaalde bedrag wordt binnen 7 werkdagen terug gestort op jouw bankrekening. Bedragen die (deels), betaald zijn met een cadeaubon, worden ook weer uitgekeerd in de vorm van een cadeaubon. PostNL geeft aan in 1 werkdag te leveren binnen Nederland en aan België. Wij hebben hier echter geen invloed op en kunnen dit niet garanderen.
Het is erg belangrijk dat je het juiste email adres invoert. Als je niet thuis bent bij bezorging, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde Post nl afhaal locatie gebracht. Hiervan krijg je geen papiertje meer in de bus. Houd jouw track en tracé code dus goed in de gaten. Ontvang je geen mail met je track en tracé en ook niet de bezorgmail van Post.nl? Neem dan z.s.m. contact met ons op zodat we je op tijd kunnen helpen. Stuur hiervoor een mail naar info@wareschatten.nl. Wij kunnen namelijk onmogelijk voor iedere klant de bezorging in de gaten houden, maar gaan er natuurlijk wel achteraan als je contact met ons opneemt. Als het pakket naar ons retour komt omdat je het pakket niet tijdig hebt afgehaald, vergoeden wij niet gemaakte verzendkosten.
Indien je verkeerde adresgegevens hebt ingevuld bij je bestelling of het creëren van jouw account, zijn wij niet verantwoordelijk bij een onjuiste bezorging. De adreslabels worden automatisch aangemaakt en er zit geen controle op het opgegeven adres, de gegevens die jij opgeeft worden dus aangehouden. Als daarmee jouw bestelling retour komt, worden de verzendkosten die opnieuw gemaakt moeten worden bij jou in rekening gebracht.
Wil jij je pakket afhalen bij een afhaal locatie, vul dan eerst bij het verzendadres je eigen adres in en selecteer dan een afhaal locatie.
Retourinformatie
Retourneren mag altijd binnen 14 dagen. Wil je retourneren? Neem dan van te voren even contact met ons op via info@wareschatten.nl. Retourkosten worden niet vergoed. Tenzij er natuurlijk iets kapot is. Let op: dit geldt niet als het stuk al met korting is aangeboden en je erop gewezen bent dat dit product een mankement heeft. Voor kosteloos retourneren bij schade hebben wij foto’s nodig van de schade, maar ook van de verpakking en de doos met het label. Je dient in het bezit te zijn van een geldig verzendbewijs op het moment dat een poststuk kwijt is geraakt. Hebben jouw Ware Schatten schade opgelopen na transport? Dat is natuurlijk al vervelend genoeg. Neem ook dan z.s.m. na ontvangst contact met ons op en we lossen dit snel voor je op!