Hoe claim ik?
Ware Schatten gaat live op dinsdag- en donderdagavond. Natuurlijk komt het soms voor dat ik op één van die dagen niet live kan, dat communiceer ik dan op TikTok. We starten tussen 19;15 en 19:30.
De tafelscan komt op de dag van de live op Tik Tok te staan. Hier kan je vooraf niet vanaf claimen. De volgorde van de stukken kies ik tijdens de live zodat we ruimte houden voor gezelligheid en de snelheid erin kunnen houden.
Je claimt met “claim… ik wil…ik neem enz. + het bedrag”. Als het bedrag al bekend is gemaakt claimen we met een letter van het alfabet die ik benoem.
Claimen = nemen. Bedenk je dat een ander vaak ook jouw geclaimde item wilt. Als jij je box niet afrekent of een claim afzegt betekent dit dat ik opnieuw de werkzaamheden moet verrichten om de inhoud van je box te verkopen en dat een ander die misgreep voor niets teleurgesteld is. Probeer hier dus zoveel mogelijk rekening mee te houden.
Wat is mijn boxnummer?
Tijdens de live krijg jij na je eerste claim je box nummer te horen. Je krijgt 1 box nummer per live. Bij een open box bewaar ik jouw box op naam en iedere live komt daar een nummer in met de notitie dat je hebt betaald. Zo kan ik goed de betalingen van ieder live in de gaten houden, maar ook de inhoud van de box bewaken.
Hoe reken ik af?
Jouw box komt dinsdag en donderdagavond meteen ’s avonds laat online. Je hebt t/m zondag de tijd om af te rekenen. Dit doe je door onder de categorie ‘live sale boxen’ jouw gebruikersnaam te zoeken en jouw box toe te voegen aan je winkelmand. Ook items uit de webshop kan je toevoegen samen met je live box in je winkelmand.
Ik heb niet op tijd betaald en nu?
Betaal je de box niet op tijd, dan wordt je box leeggehaald en kan je deze items helaas niet meer claimen in een nieuwe live.
Overweeg of gezellig en rustig op de webshop shoppen beter voor je is. Dan kan je rustig nadenken over je aankoop en de product video’s bekijken.
Hoe check ik mijn items?
Maak tijdens de live een screenshot van jouw stuk. Mocht ik het stuk te snel uit beeld halen, vraag er dan nog even om. Bij het aanmaken van jouw digitale box voer ik alle producten in onder de productomschrijving. Door op je gebruikersnaam te klikken kan je deze nalezen. De live is erg druk en fouten maken is menselijk, ik adviseer je om je box altijd even na te lezen en het totaal na te rekenen.
Wanneer wordt mijn live box verzonden?
Jouw box wordt op woensdag of vrijdag verzonden. Als het erg druk is geweest verzend ik ook op zaterdag. Ben jij een bepaalde dag thuis en wil je graag zelf het pakket in ontvangst nemen? Pas dan de leveringsdatum aan bij Post.nl.
Hoe krijg ik een open box?
Vink bij het afrekenen de optie ‘open box’ aan zodat je niet de verzendkosten iedere week betaalt. Let op, een open box is niet mogelijk met een Klarna betaling. Je kan maximaal een maand blijven opsparen zodat je aan de gratis verzending komt, hiervoor is een minimum besteding van €100,- aan producten nodig. Lukt jou dit niet binnen een maand, dan verzoek ik je om de livesale box van €0,10 af te rekenen en de optie te kiezen “sluiten box onder de €100,-” om alsnog aan 1x verzendkosten te voldoen. Heb je wel €100,- aan producten kies dan voor de optie “sluiten box boven de €100,-“.
Hoe sluit ik mijn box?
Bereken eerst het totaal van al je geclaimde items. Heb je €100,- aan producten kies dan voor de optie “sluiten box boven de €100,-” tijdens het afrekenen. Heb jij niet binnen een maand €100″,- aan producten, dan verzoek ik je om de livesale box van €0,10 af te rekenen en de optie te kiezen “sluiten box onder de €100,-” om alsnog aan 1x verzendkosten te voldoen.
Super fijn dat jij de live sales wilt bijwonen, bedankt voor je support.
Hoe dien ik een klantvraag in?
Een klantvraag kan je doorgeven via de app (zie icoon rechts onderin). Ik selecteer dan stukken speciaal voor jou, jij mag als eerste claimen in de reacties onder de claim Tik Tok die ik voor je plaats. Mocht je dit niet fijn vinden dan kan ik een video via de app sturen. Deze service is vrijblijvend.