Hoe claim ik?
We gaan live op dinsdag- en donderdagavond. Natuurlijk komt het soms voor dat we op één van die dagen niet live kunnen, dat communiceren we op TikTok. We starten om 19:30. Van 19:30-20:00 is er tijd voor klantvragen. Een klantvraag kan je doorgeven via de app (zie icoon rechts onderin). We selecteren dan stukken speciaal voor jou, jij mag als eerste claimen. Mocht je niet claimen dan komen de stukken beschikbaar voor de hele groep.
Voor de live sale van dinsdag komt er geen tafelscan vooraf op Tik Tok. Wij bepalen het aanbod en dit kunnen dus ook items zijn uit een doos met net binnen gekomen nieuwe collectie. Van 19:30-20:00 is er tijd om klantvragen af te handelen. Verder kan je deze live niet vragen naar bepaalde items. Laat je verrassen door ons aanbod, zodat we ruimte in de chat kunnen hebben voor gezelligheid en de snelheid erin kunnen houden. Mis je iets in ons aanbod, stuur dan een klantvraag via de app voor de volgende live.
Voor de live sale van donderdag komt een tafelscan donderdagmiddag online. Hier kan je vooraf niet vanaf claimen. Van 19:30 -20:00 behandelen we de klantvragen die ingediend zijn via de app. Vanaf 20:00 behandelen we de tafel. Omdat we de chat niet overladen willen zien met vragen, doen we dit op ons eigen ritme tot 21:30. Vanaf 21:30 mogen er vragen gesteld worden.
Je claimt met “claim… ik wil…ik neem enz. + het bedrag”. Als het bedrag al bekend is gemaakt claimen we met een letter van het alfabet die wij noemen.
Claimen = nemen. Bedenk je dat een ander vaak ook jouw geclaimde item wilt. Als jij je box niet afrekent of een claim afzegt betekent dit dat wij minder omzet draaien. Wij stoppen heel veel tijd en energie in heel veel werkzaamheden rond de live, we zouden het super waarderen als jullie daar respect voor tonen door alleen te claimen als je ook daadwerkelijk kan afrekenen.
Wat is mijn boxnummer?
Tijdens de live krijg jij na je eerste claim je box nummer te horen. Je krijgt 1 box nummer per week.
Hoe reken ik af?
Jouw box komt vrijdag online. Je hebt vrijdag, zaterdag en zondag de tijd om af te rekenen. Dit doe je door onder de categorie ‘live sale boxen’ jouw gebruikersnaam te zoeken en jouw box toe te voegen aan je winkelmand. Ook items uit de webshop kan je toevoegen samen met je live box in je winkelmand.
Als jij na de live van dinsdag niet van plan bent om donderdag de live bij te wonen, kan je tijdens de live vragen of wij woensdag je box online willen zetten zodat je niet tot vrijdag hoeft te wachten.
Ik heb niet op tijd betaald en nu?
Betaal je de box niet op tijd, dan wordt je box leeggehaald en kan je deze items helaas niet meer claimen in een nieuwe live. Wil je wel afrekenen maar red je dit niet voor zondag, overleg dan met ons door een app te sturen.
Als je ons laat zitten met je claims is het beter dat je voortaan gezellig op de webshop shopt. Dan kan je rustig nadenken over je aankoop en de product video’s bekijken.
Hoe check ik mijn items?
Maak tijdens de live een screenshot van jouw stuk. Mochten we het stuk te snel uit beeld halen, vraag er dan nog even om. Bij het aanmaken van jouw digitale box voeren wij alle producten onder de product omschrijving in. Door op je gebruikersnaam te klikken kan je deze nalezen. De live is erg druk en fouten maken is menselijk, we adviseren je box altijd even na te lezen.
Wanneer wordt mijn live box verzonden?
Jouw box wordt op maandag of dinsdag verzonden. In hele drukke tijden kan het voorkomen dat je box pas donderdag wordt verzonden. Op woensdag verzenden wij niet. Mocht jij hebben gevraagd of wij woensdag jouw box online wilde zetten, verzenden wij op donderdag of vrijdag. Ben jij een bepaalde dag thuis en wil je graag zelf het pakket in ontvangst nemen? Zet voor ons in de opmerkingen wanneer wij het beste kunnen verzenden.
Hoe krijg ik een open box?
Zet bij het afrekenen van jouw eerste box in de opmerkingen “graag open box”. Doe je dit niet dan wordt jouw box automatisch verzonden. Je kan een aantal weken blijven opsparen zodat je aan de gratis verzending komt. In Nederland is dat een bestelling van €100,- aan items en België €150,-. Je schiet iedere week de verzendkosten voor, de webshop berekend dit automatisch. Dit wordt bij het sluiten verrekend.
Hoe sluit ik mijn box?
Als jij van plan bent je open box te sluiten bekijk je eerst je laatste online box of alles klopt, daarna app je ons VOOR jij je laatste box betaalt. Wij halen dan alle te veel betaalde verzendkosten van jouw laatste box waarde af. Als je aan de gratis verzending toekomt halen wij dus ook van de laatste week de verzendkosten af. Het lijkt dan net alsof je de laatste keer wel weer verzendkosten betaalt omdat de webshop dat automatisch berekend, maar dat is niet zo want het is al van je box waarde afgehaald.
Zet in de opmerkingen van je bestelling “box graag sluiten”. Al jouw afgerekende boxen van de afgelopen live sales worden op dat moment gezamenlijk verzonden.